Följ dessa steg om du har problem med mejl som inte kommer fram:
1. Kontrollera din skräppost och andra inkorgar
Vi har programmerat våra mejl så att de inte ska hamna i skräpposten. Men trots detta händer det att vissa mejl kan hamna i skräpposten för vissa användare.
Börja därför alltid med att kolla din skräppost och alternativa inkorgar/mappar.
2. Kontrollera att du har angett rätt mejladress
Detta gör du genom att gå in på dina kontoinställningar: https://www.studentapan.se/profile/settings
För att undvika att våra mejl hamnar i din skärppost så kan du lägga till vår mejladress som betrodd avsändare. Nedanför är två länkar. En till Googles sida där du hittar instruktioner hur du lägger till en mejladress som betrodd avsändare och den andra leder till microsoft sida.
Gmail: https://support.google.com/mail/answer/1366858?co=GENIE.Platform%3DiOS&hl=sv
Outlook (Hotmail och live): https://support.microsoft.com/sv-se/office/lägga-till-mottagare-av-mina-e-postmeddelanden-i-listan-med-betrodda-avsändare-be1baea0-beab-4a30-b968-9004332336ce
3. Fortfarande problem?
Kontakta vår kundtjänst så hjälper vi dig vidare.